İlk səhifə » » Kahraman Tazeoğlu Zamir Erkin'i tebrik etti (DİNLE)

Kahraman Tazeoğlu Zamir Erkin'i tebrik etti (DİNLE)


Bu gün Kahraman Tazeoğlu Bakü'deki şiir etkinliğinin sonunda mühabirlerin sorularını cevapladı. Sohbet esnasında bir sözün, şiirin başkasının adına çıkarılmasından da bahsettik. O da bu meseleden yakındı diye bilirim. Daha sonra 'Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir' dizelerini duydunuz mu dedim. Evet dedi, ama A.Veysel'in olmadığını eminlikle söyledi. Ben ise, o dizeler bana ait söylediğim zaman şaşırdı ve elini bana uzatarak, 'tebrik ederim' dedi. Ve Ezgin KILIÇ kardeşimizin de şiirlerinden birinin Nejat İşler adı ile paylaşıldığını örnek gösterdi. Sonra da bir takım tavsiyelerde bulundu. Kitabını çıkarmadan şiirlerini sayfanda mayfanda yayınlama dedi. Onu İstanbulda da gördüğümü, ama o zaman hanım izleyicilerin kuyruk yapmasından dolayı görüşemediğimizi ve o gün orada konuştuklarını hatırlattım. Sevindi. Buralı mısın dedi. Evet dedim. Çok samimi bir insan. Bu kadar sevilmesinin de sebebi bu olmalı; baksanıza bir kere adam her fotoğrafta gülümsüyor.






 Foto: Rövşən Danyeri
Paylaş bunu :

0 YORUM yazılıb (Komment):

Yorum Gönder

*Lütfən, sadəcə yazı ilə əlaqəli rəy bildirin.
*Sualınız olsa, e-mail ünvanımıza yazın: zmr@lenta.ru

Kahraman Tazeoğlu Zamir Erkin'i tebrik etti (DİNLE)

Bu gün Kahraman Tazeoğlu Bakü'deki şiir etkinliğinin sonunda mühabirlerin sorularını cevapladı. Sohbet esnasında bir sözün, şiirin ...

Populyar Postlar

 
Support : 1azŞeir | InstaART | Fan Page
Copyright © 2011-2022. Zamir Erkin AGAZADE - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Redesigned by ZEA DEsign
E-mail: zmr@lenta.ru